Završili smo Herakleinu Customer Service Akademiju
Opet svojim primjerom dokazujemo koliko su nam važni kvaliteta usluge i zadovoljstvo klijenata.
Kroz tri mjeseca i tri modula, završili smo Herakleinu Customer Service Akademiju; akademija je namijenjena poduzetnicima, direktorima poduzeća, članovima Uprave koji u svojem poduzeću mogu i žele uspostaviti kulturu uslužnosti i na taj način osigurati dugoročnu komparativnu prednost.
Sva tri modula međusobno su povezana, a kroz njih Vas vodili su nas stručni predavači. Prvi modul bio je posvećen kvaliteti usluge, kao sastavnom djelu modernog poslovanja (koje su posljedice loše kvalitete usluge, a koje odlične kvalitete); drugi modul bio je posvećen poslovnim alatima za unapređenje kvalitete usluge i prodaje (mystery shopping, metode istraživanja tržišta…); a treći, zadnji modul bio je posvećen ljudskim resursima kao softveru pokretaču prodaje.
Uz puno praktičnog rada analizirali smo mnoge poslovne slučajeve, razmijenili iskustva, komentirali aktualna istraživanja i dr. Sve to osiguralo je da stečena znanja i vještine možemo odmah početi primjenjivati.
Predlažemo svima pohađanje ove akademije, jer bi nam svima zadovoljstvo kupaca trebalo biti na prvom mjestu.
Za više informacija, posjetite stranicu akademije: csakademija.heraklea.hr!