Posjetili smo Mystery Shopping dan, posvećen kvaliteti usluge u turizmu
Kao ponosni partner, bila nam je čast sudjelovati na još jednom Mystery Shopping dan, ovaj put u Rijeci – Grand Hotel Bonavia.
Već dvanaestu godinu za redom, Heraklea je uspješno organizirala dan posvećen kvaliteti usluge, a ove je godine mystery shopping dan u Rijeci bio fokusiran na primjere iz turizma i hotelijerstva.
Istaknuti govornici, uz bogat strukovni i poslovni program, prenijeli su nam svoja iskustva, znanja i poslovna ostvarenja. Cilj je konferencije bio sudionicima pružiti niz korisnih znanja uz primjere raznih uspješnih metoda za unaprjeđenje izvrsnosti koju zahtijeva današnji gost, a to smo svakako čuli i naučili.
Čuli smo premijernu prezentaciju rezultata istraživanja Heraklee – Ljeto 2015., o kvaliteti usluge na Jadranu, a zatim i niz korisnih predavanja o standardima kvalitete u turizmu, suvremenim trendovima, te psihologiji ponašanja gosta, između ostalog.
Zahvaljujemo organizatorima, kao i svim govornicima na izvrsno i kvalitetno provedenom danu.
Veselimo se sljedećoj godini!