11. Mystery shopping dan – posvetili smo dan kvaliteti usluge!
Kao ponosni partneri i pružatelji IT podrške za cijelu konferenciju, jučer smo sudjelovali na 11. Mystery shopping danu u hotelu Antunović.
Dan je bio posvećen kvaliteti usluge u maloprodaji i turizmu. Zanimljivi i stručni predavači govorili su o trendovima vezanim uz unapređenje poslovanja i kvalitete odnosa s s klijentima, kupcima i gostima, psiholozi su nam rekli kako mjeriti i unaprijediti rad djelatnika, a na okruglom stolu okupila su se imena poznatih tvrtki kako bi razmijenili i iznijeli svoja iskustva.
Premijerno su prezentirani rezultati istraživanja Tajni gost (mjerenje kvalitete usluge u turizmu) provedenog u sezoni 2014. godine te rezultati istraživanja „Iš’o medo u dućan“ (mjerenje kvalitete usluge u raznim djelatnostima) provedenog ove godine.
Konferencija je imala za cilj dati sudionicima razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluge koje zahtjeva današnji kupac i današnji gost. Također je dodijeljena i godišnja dodjela nagrade za posvećenost kvaliteti usluge, koju je ove godine primila OTP banka.
Već sada se veselimo sljedećoj godini i 12. Mystery shopping danu!