Google uvodi News Feed po uzoru na Facebook

Iz Googlea su jučer objavili kako će u javnu upotrebu pustiti koncept koji testiraju od prosinca prošle godine. Korisnici njihovih osnovnih aplikacija (koje se zovu jednostavno Google) za Android i iOS od sada će prilikom pretraživanja povrh klasičnih rezultata dobivati i News Feed, stupac s vijestima, videima, glazbom, i ostalim sadržajima prilagođenima željama i potrebama svakog pojedinog korisnika.

Ovaj personalizirani sadržaj trebao bi, poput News Feeda na Facebooku, postati jedno od glavnih mjesta odakle će korisnici dobivati dnevnu dozu vijesti, te gdje će otkrivati nove i zanimljive sadržaje, kao i one koji su u tom trenutku popularni (trending teme) lokalno ili globalno. Algoritmi će s vremenom sve bolje upoznavati korisnika i nuditi mu sve relevantniji sadržaj, a on će moći i sam odlučiti koje teme bi htio pratiti.

Svaka objava koja se pojavi u ovom prikazu bit će interaktivna, pa će se klikom na nju otvarati nove informacije i sadržaji vezani uz odabranu temu. Opcija će na mobilnim aplikacijama biti dostupna u najnovijem ažuriranju Google aplikacije u SAD-u, a u ostatak svijeta nadogradnja će stići u narednim tjednima. Zanimljivo, iz kompanije kažu i da razmatraju istu promjenu u budućnosti implementirati i na svoje primarno web mjesto, tražilicu na adresi Google.com.

Izvor: http://www.bug.hr/

 

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close