Elektronička pošta i dalje glavno sredstvo u poslovnoj komunikaciji

Reuters piše o istraživanju kojim se ustvrdilo kako ćeelektronička pošta u idućih pet godina i dalje biti glavno i ujedno najpopularnije sredstvo komunikacije u poslovnom svijetu.Online istraživanje naručila je tvrtka Adobe i provedeno je na ukupno 400 punoljetnih ispitanika, takozvanih bijelih ovratnika zaposlenih u američkim tvrtkama.

 

Gotovo polovica ispitanika ustvrdila je kako će u idućim godinama više upotrebljavati elektroničku poštu u svojem poslovanju, dok je 19% ispitanika ustvrdilo da će se njihova uporaba elektroničke pošte u poslovne svrhe značajno povećati. Više od 90% ispitanika priznalo je da provjerava svoju privatnu elektroničku poštu za vrijeme radnog vremena, dok 87% ispitanika provjerava poslovnu elektroničku poštu izvan radnog vremena.

 

Gotovo 80% ispitanika pregledava svoju elektroničku poštu prije odlaska na posao, a 30% ih to čini ujutro dok još leži u krevetu. Polovica od ukupnog broja ispitanika svoj pretinac elektroničke pošte redovito pregledava i za vrijeme godišnjeg odmora. Više od četvrtine ispitanika priznalo je da elektroničku poštu pregledava vozeći svoje automobile.

 

Ispitanici prosječno svakoga dana provode 6,3 sata u pregledavanju elektroničke pošte, od toga 3,2 sata provedu u pregledavanju poslovne elektroničke pošte i 3,1 u pregledavanju privatne elektroničke pošte.

 

Ispitanici su kod korištenja elektroničke pošte najviše nezadovoljni njenom količinom (gotovo 40%) i zamornim skrolanjem do dna stranice kako bi se pročitala cijela poruka (28 ispitanika).

Izvor: Bug.hr

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close