E-mailovi neće izaći iz mode u skoro vrijeme

Ponašanje prema e-mail porukama u inboxu različito je od osobe do osobe, ali prema istraživanju koje je proveo Adobe, sve manje ljudi teži prema tome da dosegne “inbox zero” razinu. Konkretnije, dok u Indiji 70 posto zaposlenih to uspije, u Sjedinjenim Američkim Državama riječ je o njih manje od 50 posto.

Inače, “inbox zero” označava termin kojim se opisuje nula poruka u inboxu. Dakle, onima koji ih imaju po nekoliko stotina ili tisuća, što pročitanih, što nepročitanih, tako nešto čini se apstraknim. Posebno ako na dan dobivaju na desetke, stotine, pa i tisuće e-mail poruka. Ali, moguće je!

I dok kod privatnih korisnika nije teško držati se naputaka i čitati te brisati poruke koje nam ne trebaju, a istodobno arhivirati one koje nam trebaju, kod poslovnih korisnika stvari su bitno drugačije. Nije nikakvo čudo kad takav korisnik ode spavati, ujutro se probudi i dočeka ga preko stotinu poruka. Potreban je dug vremenski period da bi ih se “obradilo”, a vrijeme je novac.

“Morate e-mail poruke doživljavati kao posao i kad ih sve “očistite”, ne smijete se postavljati kao da je posao gotov jer nije, čeka vas svakodnevno jedno te isto, zato morate postići rutinu u tome, te se samim time ubrzati do te mjere da vam sve postaje lakše, brže i automatizirano”, pojasnio je jednom prilikom predsjednik kompanije PubMatic Rajeev Goel.

No, ti savjeti i nisu nešto, to je samo početak. Navodi i da je potrebno poruke od istih pošiljatelja spajati pa da sve izgleda kao jedan razgovor. Također, potrebno je odmah po početku dana vidjeti koje poruke vam ne trebaju pa ih odmah i obrisati. Jer, privatni korisnici znaju dobivati mnogo pozivnica i poruka koje im nisu bitne, a kod poslovnih je korisnika to sve nekoliko razina iznad.

Na ovaj način se u pola sata može obraditi i do 500 e-mail poruka. Osim ako niste u nekoj vrsti službe za korisnike, tad sve zanemarite jer svaka poruka je bitna i mora biti odgovorena što je prije moguće.

A Adobe na tisuću zaposlenih u SAD-u pokazuje da 41 posto ispitanih tvrdi kako je nemoguće uspjeti tako nešto, njih 36 posto to naziva opsesivno-kompulzivnim poremećajem, njih 19 posto tvrdi da osjećaju olakšanje kad to postignu, a njih 16 posto osjeća se “sjajno”.

Ukratko, Adobe je potvrdio da e-mail neće tako skoro nestati kao alat za komunikaciju i marketing.

 

Izvor: https://www.ictbusiness.info/

Koristimo kolačiće kako bi poboljšali Vaše korisničko iskustvo i funkcionalnost stranice. Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje.

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funkcionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

cookies_permission

Za pohranu prihvaćanja kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

cookies_permission_analiza

Za pohranu prihvaćanja analitičkih kolačića.

Ističe: 1 godina

Vrsta: HTTP

sbjs_current

Za pohranu detalja preglednika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_current_add

Dodatni metapodaci o izvoru prometa trenutne sesije korisnika.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_first

Bilježi izvor prometa prvog posjeta korisnika web stranici (npr. izvorni UTM parametri).

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_first_add

Pohranjuje dodatne pojedinosti o izvoru prometa za prvi posjet korisnika.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_migrations

Prati prijelaze između izvora prometa, primjerice kada korisnik mijenja kampanje ili preporuke.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

sbjs_session

Prati podatke o prometu specifične za sesiju, kao što je izvor preporuke za trenutni posjet.

Ističe: Sesija

Vrsta: HTTP

sbjs_udata

Pohranjuje skupne korisničke podatke, kao što je kombinacija izvora prometa kroz posjete.

Ističe: 6 mjeseci

Vrsta: HTTP

Kolačići su male tekstne datoteke koje internetske stranice koriste kako bi unaprijedile korisničko iskustvo.

Zakon dopušta spremanje kolačića na vaš uređaj ako je to izričito potrebno za rad stranice. Za sve ostale vrste kolačića trebamo vašu suglasnost.

Ove stranice koriste različite vrste kolačića. Neke kolačiće postavljaju usluge trećih strana koje se prikazuju na našim stranicama.

Vašu suglasnost za Izjavu o kolačićima na našim internetskim stranicama možete u bilo kojem trenutku promijeniti ili povući.

Više informacija o tome tko smo mi, kako nas možete kontaktirati i kako obrađujemo vaše osobne podatke možete pronaći u našoj Politici privatnosti.

Molimo vas da pri kontaktiranju vezano za vašu suglasnost navedete svoj ID broj suglasnosti i datum isteka iste.