Chrome u svibnju povećao tržišni udio na 67,90%
Internetska stranica NetMarketShare objavila je nove podatke vezano uz zastupljenost internetskih preglednika. Iz dostupnih podataka, vidljivo je kako je Google Chrome jedini u zadnji mjesec dana povećao svoj tržišni udio, dok su svi ostali glavni i alternativni internetski preglednici zabilježili pad.
Google Chrome je tijekom svibnja imao udio od 67,90%, što je njegov najbolji rezultat u ovoj godini. Samo mjesec dana ranije (travanj 2019.), Chrome je imao 65,64% udjela na tržištu internetskih preglednika. Njegov najveći rival, Mozilla Firefox, sve više zaostaje. Dok je u travnju imao 10,23% udjela, u svibnju je pao na 9,46%.
Ništa bolje nisu prošli ni Microsoft-ovi preglednici – Internet Explorer i Edge. S travanjskih 7,49% Internet Explorer je tijekom svibnja pao na 6,71%, a Edge u istom razdoblju s 5,53% na 5,36%. Inače, postotci vezano uz Edge preglednik odnose na staru, originalnu inačicu, a ne novu koju Microsoft temelji na Chromiumu. Zanimljivo je da je Edge u navedenom razdoblju izgubio 0,17%, unatoč tome što su Windowsi 10 u svibnju s gotovo 46% postali vodeći operacijski sustav na tržištu.
Na popisu su se našli i još i Safari (3,30%), Opera (1,52%), Sogou Explorer (1,47%), QQ (1,33%), Yandex (0,95) i UC Browser (0,39%), koji zajedno drže tek 8,96% tržišta.
Izvor: https://www.bug.hr/