Microsoft Edge za Android u tjedan dana preuzet čak milijun puta
Microsoftu je trebalo samo tjedan dana da stigne do brojke od milijun preuzimanja Edge aplikacije za Android operativni sustav, što je potvrda dobro obavljenog posla. Naime, Microsoft se nadao ovakvoj reakciji korisnika i sad mu je želja da se naviknu na Edge i prepoznaju njegovu kvalitetu, ali i činjenicu da se lako sinkronizira s desktop Edge verzijom, pa sve što radite na jednom pregledniku, dostupno je i na drugom.
Konkretnije, sve što ste pospremili i namjestili na mobilnoj verziji Edge preglednika, bit će dostupno i na desktop verziji Edge preglednika. I obrnuto. Iznimno zgodan detalj i velika prednost za sve Windows 10 korisnike. Također, ako vam se sviđa baš nešto konkretno i želite to bolje pogledati na dekstop Edge verziji, dovoljno je na mobilnom pregledniku pritisnuti “Continue on PC”. Svakako mogućnost koja Microsoftu daje prednost pred Chrome-om, Operom ili Firefox-om.
Sljedeći cilj Microsofta jest da se Edge preuzme pet milijuna puta, ali to neće biti nimalo lako jer Windows 10 nalazi se na 500 milijuna računala diljem svijeta, ali samo 3,6 posto njih koristi Edge. Zato se Microsoft i trudi toliko popularizirati na sve moguće načine svoj novi internetski preglednik, koji nije nimalo loš, no nosi teret prethodnika. Zloglasni Internet Explorer bio je uistinu teška katastrofa i njegov gorak okus dugo će se ispirati, na veliku žalost za Edge.
No, Microsoft to kao da je očekivao pa strpljivo radi što se može. Primjerice, samo dan nakon objave dostupnosti Edge-a za pametne Android telefone, stigao je voljeni Dark mode, koji se kod PC korisnika jako brzo pokazao kao izbor broj jedan. On je stilski izbor većini korisnika jer ne samo da izgleda lijepo, već i preglednije nego onaj svjetliji. Uz to, na pametnim telefonima uz njega je baterija pod manjim opterećenjem i automatski duže traje.
Sve u svemu, iako Microsoft čini korake prema naprijed, svjestan je da mu se pozicija još uvijek nalazi bitno dalje od one na kojoj su glavni konkurenti. Primjera radi, Firefox se nalazi na stotinama milijuna uređaja, a Chrome je prije 18 mjeseci probio granicu od njih milijardu.
Izvor: http://www.ictbusiness.info