Usluga održavanja cjelokupnog IT sustava
Često je kombiniranje usluga održavanja s drugim uslugama ili rješenjima. Time se postiže izuzetno dobar rezultat obzirom na trošak, te predstavlja najpopularniji način suradnje. SP sistemi osiguravaju svojim klijentima brzi odaziv i pomoć pri rješavanju svakodnevnih problema u IT sektoru. Proaktivno djelovanje u prevenciji mogućih problema daje određenu sigurnost korisnicima naših usluga.
Pogodnosti koje SP Sistemi mogu istaknuti su:
- besplatnu snimku stanja
- izuzetno brz odaziv na upit korisnika
- poštovanje i uvažavanje zahtjeva korisnika procedura i načina poslovanja korisnika
- konstantno ulaganje u educiranje i osposobljavanje kadra
- stručnost i predanost
- pouzdanost i sigurnost
- Izrada backup podataka i čuvanje na izdvojenoj lokaciji
- Osigurana zamjenska oprema za korisnike ugovora
- Usluga HELPDESK tehničara
- Usluga terenskog tehničara na lokaciji korisnika
- Usluga Microsoft tehničara na lokaciji korisnika
- Usluga Microsoft sistem administratora ( MSA) na lokaciji korisnika
- Usluge Microsoft sistem inženjera
- Hitna intervencija po zahtjevu korisnika
- Doplata za rad van radnog vremena
- Zakup radnih sati ( za planske aktivnosti)
Ono što garantiramo svim klijentima i korisnicima naših rješenja i usluga je pouzdanost na svim razinama, visoka kvaliteta usluga i općenito poslovnog odnosa, profesionalizam, ali i fleksibilnost, prepoznavanje potreba klijenata i promišljanje o realnim potrebama i ciljevima klijenata.