Za postojeće ugovorne korisnike, omogućili smo brz način za udaljenu podršku. S modulom za klijente, Team Viewer Quick Support, možete biti spremni za povezivanje u roku nekoliko sekundi, a da pritom ne morate instalirati nikakav softver koji bi trajno ostao na Vašem tvrdom disku. Kako biste preuzeli navedeni program, molimo Vas da kliknete na sliku:


team-viewer-download-icon

 

Korisnička podrška predstavlja cjeloviti i kontinuirani sistem podrške. Ovakav vid odnosa namijenjen je prvenstveno poslovnim korisnicima, odnosno pravnim osobama, ali i svima drugima koji imaju potrebu za kvalitetnom i dostupnom podrškom.

Za dohvat mogućnosti koje su objedinjenje u paketu korisničke podrške potrebno je sklopiti ugovor za korištenje podrške. Korisnici ove usluge mogu obzirom na svoje potrebe i zahtjeve birati između jednog od postojećih korisničkih paketa ili se za pojedinog korisnika može osmisliti individualizirani paket koji odgovara njegovim potrebama.

Prednosti ovakvog odnosa su za korisnike višestruke, a među najbitnijima možemo izdvojiti:

  • smanjenje troškova na više razina
  • smanjenje rizika
  • upućenost u mogućnosti korištenja informatičkih resursa vezano uz poslovanje
  • maksimalno iskorištavanje informatičkih resursa
  • informiranost o ICT trendovima i mogućnostima primjene u pojedinim industrijama

Kroz ugovor o korisničkom održavanju korisnik plaća mjesečnu naknadu za usluge obuhvaćene paketom korisničke podrške, te ostvaruje dodatne beneficije vezane uz određeni paket.

Provjerite koji plus za Vaše poslovanje nosi podrška i koje sve beneficije ugovorni korisnici mogu ostvarivati!

Svaki ugovorni korisnik sistema podrške ima svog voditelja komercijalnog odnosa (Key Account Manager) koji je glavna kontaktna osoba korisnika, uvijek na raspolaganju korisniku za sve njegove upite.

Direktnu tehničku podršku korisnici direktno ostvaruju putem HELPDESKa, interaktivne aplikacije koja korisnicima pomaže u prijavi i otklanjanju problema, upućivanju upita tehničke prirode tehničkim odjelima i službama.

Na dijelu internet stranica namijenjenih ugovornim korisnicima, moguće je pristupiti HELPDESK aplikaciji, dohvatiti i druge kvalitetne sadržaje (članke, multimedijske priloge) i biti uključen u informiranje o bitnim događajima.

Helpdesk SP sistema možete kontaktirati na brojeve telefona:

+385 1 6444 448 ili +385 91 3030 009;

putem e-maila: helpdesk@spsistemi.hr,

ili faksa: +385 1 6444 446.

Radno vrijeme Helpdeska:

putem telefona – radnim danom od 8:00 do 17:00 sati

putem e-maila i faksa – svaki dan u tjednu, 0-24.

Brendovi koje smo izabrali

logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
logo brend
// Kontakt informacije

Za sve upite vezane uz usluge SP sistema, rješenja, tehničku podršku i servis slobodno nam se obratite na navedene podatke ili nas posjetite na adresi Avenija Dubrovnik 46, 10020 Zagreb.

Kako bismo unaprijedili svoje poslovanje posebno cijenimo Vaše komentare. Slobodno nam se obratite.

Hvala Vam!
Vaš SP sistemi team

Naša adresa

Avenija Dubrovnik 46, 10020, Zagreb

Kontaktirajte nas

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja. Kliknite ovdje i saznajte više informacija.Close